Ähtärin eläinpuistoon yhteydessä oleva
luonnonsuojeluyhdistys Vieraile ja
Välität kertoo olevansa valmis
huolehtimaan eläinpuiston eläimistä.
Yhdistyksen mukaan sillä ei kuitenkaan
ole tällä hetkellä varoja eläinten
hoidon pitkäaikaiseen jatkamiseen.
Yhdistys pyytää tämän vuoksi
lahjoituksia, joiden avulla eläinten
hyvinvointi voitaisiin taata
Ähtärissä.
Vieraile ja Välität ry:n
puheenjohtajana toimii Ähtärin
eläinpuiston intendentti Marko
Haapakoski.
Edellinen sivuSeuraava sivu