Kaupankäynti Postin osakkeilla
Helsingin pörssin päälistalla alkaa
tänään.
Postin pörssitaival alkoi jo
perjantaina pörssin pre-listalla.
Yhtiön osakkeet ovat kiinnostaneet
sijoittajia, ja osakemyynti
limerkittiin valtioneuvoston
tiedotteen mukaan moninkertaisesti.
Valtio omistaa vähän vajaat kaksi
kolmasosaa Postin osakkeista.
Edellinen sivuSeuraava sivu