Israelin armeija on iskenyt tänään
sunnuntaina Gazaan, kertovat
israelilaismediat.
Israel on syyttänyt
Hamasia aseleposopimuksen
rikkomisesta.
Kanava 12:n mukaan Hamas tulitti
työkonetta Rafahissa.
Israel vastasi
tekemällä ilmaiskun samalla alueella.
Kanavan mukaan iskuja olisi ollut
kolme.
Israelin asevoimat ei kommentoinut
heti tuoreeltaan asiaa.
Edellinen sivuSeuraava sivu