Verkkoyhtiö Nokia on keskiviikkona
ilmoittanut työntekijöilleen, että
yhtiö aloittaa muutosneuvottelut,
kertoo Helsingin Sanomat.
Lehti on nähnyt yhtiön sisäisen
viestin, jonka mukaan Suomessa
vähennetään enintään 156 työpaikkaa.
Viestissä Nokian geopolitiikasta ja
yhteiskuntasuhteista vastaava johtaja
Mikko Hautala sanoo HS:n mukaan, että
työpaikkoja saatetaan vähentää
Suomessa erityisesti matkapuhelin-
verkkoliiketoiminnasta.
Nokia on aiemmin kertonut leikkaavansa
toimintakuluja vuoteen 2028 mennessä.
Edellinen sivuSeuraava sivu